Мета: навчитись моделювати фізичні явища і процеси, скласти і дослідити віртуальні
електричні кола, систематмзувати і узагальнити знання про електричний струм.
Обладнання: кабінет інформатики, сайт Phet .
Хід уроку.
1. Скласти електричне коло, приєднавши послідовно лампочки або резистори.
Заміряти силу струму, напругу в різних ділянках кола,зробити висновки.
2. Додати до кола інші навантаження, дослідити проходження струму.
3. Скласти коло з паралельним зєднанням провідників.
Заміряти силу струму, напругу в різних ділянках, зробити висновки.
4. Обговорення результів та висновків:
-Що навчились робити під час віртуальної лабораторної роботи?
-Яка з фізичних величин є однаковою для послідовного зєднання ?
-Яка з фізичних величин є однаковою для паралельного зєднання ?
- Які переваги має паралельне зєднання
- Яких правил треба дотримуватись під час роботи в реальних елекртичних колах ?
- Навіщо нам знати закони електричного струму ?
- Що було б, якби не було електричного струму ?
- Чи правда що єгипетські фараони і жреці використовували електричний струм і
знали його закони ?
- Чи сподобався вам сьогоднішній урок і чому ?
5. Домашнє завдання : Blogger: фізика і я.
Дуже вражена майстерністю вчителя, вона чудово проводить урок. Я дізналася багато нового й була зацікавлена в подальшому проведенні уроку. Респект Вам!
ВідповістиВидалитиСьогодні був змістовний урок і пізнаваючий урок, мені дуже сподобалось. Дякую! ;)
ВідповістиВидалити